השקה וקידום מכירות: החומוסיה של אבי, שטראוס

DINER ONE עוצב כחומוסיה נודדת כדי לקדם את המותג החדש של חומוס אחלה – החומוסיה של אבי. בתוך המטבח של DINER ONE חיממו והכינו את המנות וסביב הקרוואן הקימו מערך של שולחנות ואזורי הגשה.

במשך חודש שלם נדדנו עם החומוסיה של אבי, מתל חי שבצפון ועד לנתיבות שבדרום, למשחקי כדורגל, למכללות, למתחם הבורסה, לחגיגות המימונה, לשוק ולתחנת הרכבת ושיאו של הקמפיין ביום החומוס הבינלאומי בו כיכבDINER ONE  שלנו גם בתקשורת הבינ"ל.

Share